miercuri, 18 martie 2020

Cărțile mele preferate - recomandări de lectură

                                                         Cărțile mele preferate

      În această postare o să vă împărtășesc cele mai bune cărți pe care le-am citit, în speranța că o să vă placă și vouă.
      Iată cele mai reușite cărți care mi-au oferit un timp minunat citindu-le:
      -Legenda lui Kevin de Philip Reeve și Sarah McIntyre - este o carte amuzantă ce ne prezintă aventura unui biat pe nume Max împreună cu un ponei dolofan, Kevin. Eu am citit ediția bilingvă(am făcut și o recenzie acestei cărți).
      -Cuore de Edmondo de Amicis - este o carte pe care am citit-o pe când eram mai mică, însă mi-a rămas în memorie. Este o carte emoționantă ce te face să plângi.
      -Floss, cățelușul pierdut de Arabella McIntyre-Brown - este o carte care îți dă multe emoții: fericire, tristețe și suspans. La fel ca în cazul cărții Legenda lui Kevin, am o ediție bilingvă.
      -Noroc cu domnul Terupt de Rob Buyea - este o carte de tip jurnal a unor copii ce au un nou profesor, domnul Terupt. Ei trec împreună prin multe aventuri, și bune, și rele. Această carte este încă o ediție bilingvă.
      -Harriet spionează de Louis Fitzhugh - această carte este plină de suspans, care dezvoltă imaginația.
      -Micul prinț de Antoine de Saint-Exupery - această carte este clasică, am citit-o acum mult timp, dar, merită recitită.
      -George și miraculosul său medicament de Roald Dahl - cartea acasta a fost una amuzantă, pe care o recomand iubitorilor de comedii.
      -Tabăra de Louis Sachar - acestei cărți i-am făcut și o recenzie, o consider cea mai reușită din această listă.
      Sper ca aceste cărți să vă placă si vouă, dar dacă se va întâmpla opusul, poate avem stiluri diferite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recenzie "Roșu, alb & sânge albastru" de Casey McQuiston

                                   Recenzie "Roșu, alb & sânge albastru" de Casey McQuiston    Alex Claremont-Diaz este fiul p...